Kviečiame į susitikimą, pokalbį, pasidalinimą - išdrįsti ir patikėti, kad galim.

Mokymų metodika: emocinis intelektas + neformaliojo ugdymosi filosofija, kuri persipina su humanistinės 
pedagogikos principais. Jūsų laukia praktinės-patyriminės užduotys, provokacijos - mokymasis iš patirties; darbas grupelėse, diskusijos, refleksijos, įsivertinimai.

Siūlome  temų sąrašą - galima rinktis dominančias ir iš jų kurti atskirą vienos arba dviejų/trijų dienų programą. Kiekviena mūsų programa rengiama individualiai ir pritaikoma Jūsų poreikiams.

Susisiekite su mumis ir, išsiaiškinę Jūsų poreikius, pasiūlysime Jums pritaikytą mokymų programą. 

Lektorė Rolanda Šliažienė - kursų konsultantė ir lektorė, neformaliojo ugdymosi metodikos praktikė (nuo 1993 metų), mokymų vadovė, jaunimo darbuotoja, tarpkultūrinių mainų ir seminarų  organizatorė,  projektų kūrėja bei  koordinatorė, turinti daugiau nei 20 metų darbo su jaunimu, tėvais bei mokytojais patirtį, Jaunimo centro "Babilonas" steigėja ir ilgametė vadovė (šio centro programose dalyvavo per 14 tūkst. Lietuvos mokinių ir per 700 mokytojų). Yra surengus per 40 tarpkultūrinių jaunimo mainų įvairiose Europos šalyse, vedus daugiau nei 100 mokymų jaunimui bei jaunimo darbuotojams ir per 200 seminarų mokytojams iš visos Lietuvos, dirba su verslo įmonėmis, ilgametė UNESCO komisijos narė, šiuo metu - Anna Lindh Fondo Lietuvos tinklo koordinatorė. Socialinio emocinio ugdymo asociacijos valdybos narė. Suaugusiųjų Švietimo asociacijos narė. Konsultuoja ir veda mokymus bendravimo-bendradarbiavimo, kūrybinio mąstymo ir asmeninio efektyvumo temomis. Mokymų pagrindas – emocinio intelekto praktikos, darbas su dalyvių požiūriu, nuostatomis ir vidine parengtimi; problemų sprendimas bendradarbiaujant.

tel. +370 650 69372, el. p. rolandasliaziene@gmail.com 

  NAUJAS PRAKTINIS SEMINARAS "KURK LĖLĘ - PAŽINK SAVE"

  Seminaras skirtas:

1. profesionalams, dirbantiems su grupėmis (socialiniams darbuotojams, psichologams,  suaugusiųjų švietėjams, kt. specialistams, dirbantiems socialinės integracijos  srityje, pradinių klasių mokytojams bei darželių auklėtojoms, vaikų dienos centrų darbuotojams ir kt.), kaip įrankis, kuriuo tikrai savo darbe galės naudotis praktiškai. Dalyvių skaičius iki 15 žmonių. Seminaro trukmė: 6 val. 

2. socialiai pažeistoms visuomenės grupėms, moterims, atsidūrusioms "kryžkelėje" ir pan.  - kaip mokymosi,  savęs pažinimo ir saviraiškos galimybė, nuoseklaus asmeninio tobulėjimo bei integracijos priemonė. Dalyvių skaičius iki 12 žmonių. Užsiėmimų trukmė: 24 val. (jos gali būti paskirstytos įvairiai: nuo 5 iki 8 dienų su neilgom pertraukom).

Seminaro turinys:

  •  grupės formavimas (labai svarbi dalis, kad dalyviai galėtų jaustis saugūs pasitikėdami ir būdami atviri);
  •  paprastomis priemonėmis (vyniojamas popierius, špagatas, spalvotas tamprus popierius ir medžiaginės skiautės...) kuriamos lėlės, per kurias galima kalbėtis ir išreikšti save, eiti gilyn į savęs pažinimą, pasitikėjimą, savigarbą, savivertę; čia lėlė yra kaip įrankis arba metodikos dalis: per ją stengiamasi reflektuoti;
  •  pagaminta lėlė "atgaivinama" ir animuojama (technikų pristatymas): taikomos atskiros užduotys priklausomai nuo dalyvių;
  •  per lėlių panašumus ir skirtumus - apie mus pačius (šį procesą leidžiame patirti ir profesionalų grupėms);
  •  naudojant lėlininkystės technikas kuriami teatriniai etiudai, kurie padeda išreikšti ir pažinti save: kalbame apie nuotaiką, emocijas, problemines situacijas; kūrybinis procesas sąlygoja bendravimo ir bendradarbiavimo kompetencijų stiprinimą;
  •   aptariami šio metodo praktinio naudojimo būdai ir galimybės konkrečioje situacijoj
Ši metodika buvo sukurta ir ištobulinta remiantis Babilono mokymosi centro tarptautinio ERASMUS+ projekto „Kurk lėlę, pažink save“ praktika. Metodika pasiteisino kaip veiksminga priemonė dirbant su įvairaus amžiaus, socialinių sluoksnių asmenų grupėmis, keliant jų savivertę ir integruojant į visuomenę.

NAUJA TEMA:

Grįžtamasis ryšys kaip vienas iš emocinio-socialinio ugdymo(si) “varikliukų”

Grįžtamasis ryšys yra vienas iš stipriausių veiksnių, turinčių įtakos tobulėjimui, tačiau jo poveikis gali būti tiek teigiamas, tiek neigiamas. Todėl labai svarbu suprasti jo esmę ir gebėti naudotis grįžtamuoju ryšiu kaip įrankiu ne tik profesinėj veikloj, bet ir gyvenime. Grįžtamasis ryšys kitam bei mokymasis jį priimti - tai nuolatinis iššūkis dirbant su savo požiūriu ir santykiu į šalia esantį apskritai.

Daugiau apie seminarą

Kitoniškumas ir tolerancija. Ar tikrai visų vertybės vienodos? Pozityvumas kasdienybėje.


Seminaras yra apie skirtumus, apie kitoniškumą. Kaip į tuos skirtumus reaguoti, kaip elgtis, susidūrus su kitoniškumu? Kaip išmokti, esant visiems skirtingiems, būti kartu gerai? Kaip pasidalinti ta patirtimi su vaikais? Kaip geriau pažinti save ir šalia esantį?

Tai mokymai apie įsiklausymą, savęs pažinimą - tai mokymasis apie mus pačius, apie meilę mūsų pačių gyvenimams, pagarbą, mūsų identitetą, kultūrą, baimes, atradimus ir pan. Apie stereotipus ir nuostatas, prietarų peržengimą, apie pozityvumą ir įtampų įveikimą.

Turinys (4-5 val.)

  • ·       Išsiaiškinti sąvokas;
  • ·       Sužadinti susidomėjimą tema;
  • ·       Per patyrimą – į platesnį požiūrį;
  • ·       Skirtumų pažinimas ir vertybių skalė: ar tikrai vertybės vienodos?
  • ·       Savivertės ir savo santykio į kitoniškumą pasitikrinimas;
  • ·       Stereotipai ir išankstinės nuostatos, pozityvaus santykio svarba;
  • ·       Kultūros sąvoka ir specifika. Kultūrų įvairovės suvokimas per praktines užduotis ir dirbtines situacijas;
  • ·       Tapatybė ir identitetas. Išorinė ir vidinė laisvė. Kas tai?
  • ·       Pagarba bei tolerancija kitoniškumui – nuolatinio mokymosi erdvė. Tolerancijos ribos?
  • ·       Apibendrinimai, refleksija.

Kaip dirbsim: praktinės-patyriminės užduotys, dirbtinių situacijų kūrimas, darbas grupelėse, diskusijos, refleksijos, įsivertinimai, teoriniai apibendrinimai.  

Tikslinė grupė: žmonės, kurie nori gilintis į save ir tarpusavio santykius, tobulėti, ieškoti prasmės, sugyventi su savimi ir kitais, ugdyti savo kritinį mąstymą ir emocinį intelektą (ugdymo procese veikiantys specialistai: mokytojai, mokyklų vadovai, jaunimo darbuotojai, kultūros centrų darbuotojai, vaikų darželių pedagogai, bibliotekininkai ir bet kokios kitos profesijos žmonės, norintys tobulėti).

Grupės dydis:  iki 25 žmonių

Trukmė: 1 diena ( 6 valandos)

Temos Mokytojams:

  • Mokyklos bendruomenės telkimas: esminiai komandinio darbo ir bendradarbiavimo principai mokytojams ir mokyklų vadovams.
  • Profesinis mokytojo nuovargis ir jo įveikimo strategijos.
  • Laimingas mokytojas: kaip atrasti balansą tarp išorės greičio ir vidinio aš?
  • Problemos - kaip iššūkiai. Kaip tam pasirengti? Konfliktų sprendimas mokytojų ir mokinių grupėse? Streso valdymas.
  • Ugdytojo vidinės parengties užtikrinimas kaip jo profesionalumo ir motyvacijos garantas.
  • Stereotipai mokykloje ir mūsų gyvenime. Etikečių klijavimas ir kaip išmokti jas atpažinti? Pozityvumas ugdymo procese.
  • Grupės procesų pažinimas ir valdymas dirbant su žmonių grupėmis - bendravimas ir bendradarbiavimas. Dėsningumai ir iššūkiai.
  • Neformaliojo ugdymosi ir kūrybiškumo sintezė dirbant su mokiniais.
  • Kitoniškumas ir tolerancija. Ar tikrai visų vertybės vienodos? Esu ir noriu būti kitoks. Siekiamybė ar šuolis į ledinį vandenį? Pozityvumas kasdienybėje.
  • Anapus Facebook: Aš ir Mes. Pokalbiai apie Z kartą: dėsningumai ir iššūkiai.
  • Grįžtamojo ryšio privalumai ir būtinybė šiuolaikiniame ugdymo(si) procese: priimti ir dalintis.

Temos tėvams:

  • Paskaita-diskusija: Emocinis tarpusavio santykių vertinimas: tarp meilės, pareigos ir kasdienybės greičio.
  • Pokalbis su tėvais: auklėti vaikus ar mokytis kartu?

TEMOS JAUNIMUI:

  • Lyderio savyje išlaisvinimas ir tikslų įsivardinimas;
  • Emocinis intelektas: savęs pažinimo ir įprasminimo žingsniai;
  • Jausmų išlaisvinimas: mintis ir emocija, pozityvas - negatyvas. Kaip išgirsti tikrąjį aš?
  • Asmeninės vertybės. Savivertė, pasitikėjimas savimi ir  pagarba kitam:"aš" ir "mes". Kaip susiję? Kur sunkumai?
  • Grupės formavimas ir grupės dinamikos procesų pažinimas;
  • Kaip pažinti kitą/kitokį? Skirtumų tarp žmonių suvokimas, tolerancijos ribos, stereotipai ir asmeninės nuostatos;
  • Kūrybinė programa jaunimui su žymiais menininkais: bendraukime matydami vieni kitų akis (mokyklų klasėms).
  • KARTU KITAIP.